Гості фестивалю: Вільям Ґолдштейн

В рамках фестивалю «Незалежність» композитор Вільям Ґолдштейн проведе два майстер-класи: «Мистецтво миттєвої композиції» й «Музика в кіно – мистецтво імпровізації та творчий процес».

Вільям Ґолдштейн – автор понад 35 музичних альбомів, що побачили світ на лейблах Motown та CBS Masterworks. Він написав музику для понад 50 кіно- та телепроектів, серед яких – «Слава» (Fame) і «Та, що сотворила диво» (The Miracle Worker). Автор статтей про мистецтво для The New York Times та The Los Angeles Times. Був одним із перших, хто почав використовувати комп’ютери та електронні інструменти в музиці. Як композитора/піаніста його найпоказовіше характеризує його дар «миттєвої композиції», – створення музичного твору в реальному часі просто перед слухачами, – що він його розвиває в найрізноманітніших напрямах і ділиться із зацікавленою публікою на своїх майстер-класах, концертах та альбомах. З-поміж найвідоміших практиків «миттєвої композиції» – Бах, Моцарт, Гендель, Скарлатті, Ліст, Шопен, Ґершвін… і нарешті – Кіт Джаретт.

Вільям Ґолдштейн очолив журі першого за понад століття конкурсу «миттєвої композиції» на Трансатлантичному фестивалі в Познані (Польща) в серпні 2011.

Ґолдштейн займається імпровізацією з чотирьох років. На відміну від джазової імпровізації, побудованій навколо існуючої звукової структури, Ґолдштейн починає з нічого і створює закінчений твір із формою та структурою… з чистого аркуша.

Він часто запрошує слухачів на сцену, щоб ті вибрали три випадкові звуки… і створює твір на базі тих звуків, у послідовності, обраній слухачем.

Також він брав участь у імпровізованому балеті з соло-танцюристом чи ансамблем, створював музичні розмови зі співаками.

Close